donderdag 2 juni 2011

Een gelukkige mamma...

Woensdagmiddag:
Ik dacht: "We gaan vlindertjes prikken om een mobile mee te maken". Het was mooi weer. Ik had buiten alles klaar staan. We wilden net beginnen. Ting dong! Een monteur van de gasservice. "Jongens ga nog maar even spelen, want ik moet die meneer even uitleggen wat er mis is."
Het decor van Pijke



Het clowntje van Anne


De kinderen waren druk aan het prikken en in gesprek over het tafelspel dat ze met hun werkjes zouden gaan opvoeren.
Ik glom van trots!!!!!
Ik ging rustig een vlindertje prikken en ook die kreeg een rol in het verhaaltje.

Na een minuut of vijf kom ik weer buiten:
Toen de kinderen klaar waren met prikken ging Anne het verhaaltje schrijven:


Hier wordt ik zooooo gelukkig van...!!!!!!!!


1 opmerking:

  1. De appel valt niet ver van de boom, een kind van artistieke ouders! Dat systeem met genen heeft leuke gevolgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!