donderdag 13 oktober 2011

Kaatje Kastanje...


En dit is de bewoonster van het vertelschort: Kaatje Kastanje

Dit keer heb ik zelf een verhaaltje bedacht over Kaatje en haar kleine Katelijne. 
Beer Brom was op bezoek geweest en was per ongeluk op het wiegje van de kleine meid gaan zitten. Edje Eekhoorn gaat voor Kaatje op zoek naar iets dat als wiegje kan dienen. Maar uiteindelijk komt het uit de lucht vallen: een kastanjebolster.
En de kleine Katelijne in haar nieuwe wiegje hebben we gister gemaakt op het 2de handwerkmiddagje.
Anne heeft een foto gemaakt terwijl ik het verhaaltje vertel:


10 opmerkingen:

  1. Wat prachtig ! En wat een lief verhaaltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi popje met een leuk verhaaltje. Leuk dat zakje op haar rug.
    Lieve groet Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is Kaatje een schatje met dat zakje op haar rug!
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig popje en mooi verhaaltje! Snoezig dat rugzakje en kleine popje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een enig idee en prachtig uitgewerkt! Ik zou dit ook zo graag willen doen, maar weet niet goed hoe. Hoewel, gewoon een keer beginnen, denk ik? Vertel je het verhaal uit je hoofd? Want dat vind ik al knap! Mooi hoe je de armpjes met wol omwikkeld onder het vilt! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind haar zo lief! wat maak je toch een mooie dingen. fijn om bij je te lezen en kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. No conocia tu trabajo, he disfrutado mucho pasenadome por tu blog, es precioso¡¡¡
    Un beso
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!