vrijdag 6 januari 2012

2012


Ik geloof dat er een raar regeltje bestaat dat je elkaar tot Driekoningen een Gelukkig Nieuwjaar mag wensen. Nou het is wat laat maar bij deze:

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!

Ik hoop dat 2012 wat moois in petto heeft. 
Juist de afgelopen twee weken liep ik tegen uitspraken en statements aan die me somber stemde. Vervlakking van de maatschappij, verwoesting van de aarde enz. Maar ja, je kunt wel somber gaan zitten wezen maar dat maakt het er niet beter op. Ik ga toch maar in mijn eigen kleine bestaantje weer een beetje meer mijn best doen...


10 opmerkingen:

  1. nee hoor, somberheid levert niks positiefs op. wat mij wel opvalt is dat er vaak zoveel negatiefs wordt gezegd...maar dat ik het heel anders ervaar! wij hebben 3 pubers in huis en daardoor ook veel pubervrienden en vriendinnen. En weet je....dat is dan de jeugd van tegenwoordig....en wat zijn dat allemaal schatten!!!! stuk voor stuk! en wat zijn ze er voor elkaar, helpen ze elkaar en knuffelen ze elkaar. ik ben iedere keer weer op een heel mooie manier geraakt...wat heerlijk dat ze zo vrij en betrokken met elkaar zijn. er is zoveel moois op deze wereld...zolang je maar de goede kant uitkijkt! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi begin van het nieuwe jaar. Weg met alle negativiteit. Kijk naar de mooie dingen die er wel zijn. Geweldig hoe je met je kinderen drie koningen viert. Je kroon wordt vast heel mooi. Ziet er nu al zo leuk uit.
    Voor jullie ook de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ook voor jou/jullie een heel goed en gezond 2012!! Dat mag toch altijd??!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. met 3 koningen is het geheel compleet. Een mooi begin van het nieuwe jaar. Wensen mag natuurlijk altijd. Ik wens ook jou een mooi nieuw jaar. Jammer genoeg zijn het geen mooi klanken die we horen voor dit jaar. Maar wat je al zegt proberen wij er zelf maar iets moois van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het initiatief van Severine wordt al gevolgd door 4 enthousiaste commentaarleveranciers, dat zijn al 5 positivo's die het jaar goed beginnen! Ik doe graag mee, da's 6! Veel positiefs wordt ondergesneeuwd door narigheid dat veel publiciteit krijgt, er zijn veel hoopvolle vooruitzichten en heel veel aardige mensen!
    groetjes van de jonge Opa! (piet)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook voor jou en je gezin heel veel goeds voor 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel herkenbaar wat je schrijft hoor, ik kan er zelf ook wel eens somber van worden (m.n als ik net het journaal heb gekeken) Maar ja,...daar laten ze dan weer niet al die leuke en lieve mensen zien die er ook rondlopen en die zoveel goeds en inspirerends doen. Daarom kijk ik in 2012 gewoon minder journaal en lees ik daarvoor in de plaats al die leuke blogs zoals die van jou!!! De beste wensen voor 2012!
    Groetjes Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. voor jullie ook een goed nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens jou en je gezin ook een mooi, liefdevol 2012! Tussen alle negativiteit vind ik het een fijn idee dat wij met zovelen onze creativiteit laten stromen en elkaar mogen inspireren! Dat we nog maar veel mooie dingen mogen maken, dan maken we de wereld toch een beetje mooier, toch? Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel voor je lieve berichtje. Ik ben van plan toch nog binnenkort een cursus poppen maken te volgen. Gewoon voor de techniek. Ik heb het zelf met wat boekjes erbij geleerd. En dank je wel voor de tip over startpagina. Het is natuurlijk wel leuk als mensen je weten te vinden.
    Groetjes, Ieke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!