zaterdag 1 december 2012

Help...

Potjan...Mijn blog zit vol! Ik kan geen foto's meer uploaden. Ik heb mijn optimale opslagcapaciteit verbruikt. Nu kan ik mij abonneren voor $2,49 per maand om 25 GB tot mijn beschikking te hebben. Heeft iemand van jullie dit al aan de hand gehad? Ik heb er nog nooit iemand over gehoord...Heeft iemand een tip hoe dit anders kan dan al mijn foto's opnieuw te uploaden als een kleiner bestand?

Oepse...My blog is full! I can't upload any photo's anymore. I used all the capacity. I can pay $2,49 per month to get 25 GB. Has this happened to one of you yet? I never heard anyone about it...Does anyone have an advise to improve this otherwise than uploading all my photo's again with less bites?

18 opmerkingen:

  1. Oh my, nee dat heb ik ook nog niet gehad, ook niet bij stilgestaan uberhaupt dat dat zou kunnen. Hmmm...ik zal ook eens zien hoe en wat...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zorg er dan vooral voor dat je je foto's verkleint voordat je ze plaatst, dan duurt het hopelijk nog even...

      Verwijderen
  2. The same here, onderderegenboog! Gelukkig heb ik een pap met computerverstand, je moet de foto's eerste inderdaad verkleinen voor je ze plaatst, bij mij lukt het nu weer. Ik ga even kijken voor je hoe het verkleinprogramma heet dat ik nu gebruik, maar er is nog hoop dus voor ons om jou mooie plaatjes weer te gaan zien! Ik ben via jouw pinterest pagina al door vele mooie waldorf werelden gereist en wil je graag helpen als dank. je hoort snel van me

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super! Dank je wel!
      Op zich kan ik makkelijk foto's verkleinen, maar als ik alle foto's op mijn blog moet verkleinen, dan ben ik nog wel even bezig. Het zou mooi zijn als je alle foto's tegelijk binnen Picasa zou kunnen verkleinen. Punt is wel dat ook dan die 1GB een keer vol raakt.
      Groetjes Severine

      Verwijderen
    2. Severine, Ik verklein mijn foto's met FOTOSIZER tot 15%, let wel, de nog te plaatsen foto's, je kunt namelijk wel foto's plaatsen maar niet van die grote. Bij mij werkt het gelukkig. Veel succes!

      Verwijderen
  3. This happened to me last year. I only had to pay a small fee one time not every month, for 25 GB more photos. When I use those 25GB then I will have to pay again, but not monthly. (25GB is a lot of photos,I still haven't needed to pay a second time.) Maybe it is different for me in the United States? I use blogger the same as you. Hope you get everything worked out! I enjoy your blog with it's pretty pictures.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maybe they changed it recently, I don't know. But it really said monthly. I hope I can find another solution.
    Kind regards,
    Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is balen. Ik heb het ook nog niet gehad maar dat zal me dan inderdaad ook gebeuren. Ik zal eens kijken hoe ik die foto's moet verkleinen.
    Groet, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je de foto's die je vanaf nu wilt oploaden verkleint, lukt t nog wel, volgens mij. Het helpt niks om foto's weg te gooien, dat vind ik ook zo raar! Je zou toch denken dat je dan ruimte vrijmaakt. Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat lijkt niet te werken en inderdaad foto's weggooien ook niet. Ik heb potverdikkie al een berichten volledig verwijderd met foto's maar het werkt niet. Er zijn ook een aantal pagina's niet te openen heb ik gemerkt. Dus ook daar zijn al foto's weg. Ik baal echt een beetje....
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mie Flavie blodge er deze week over. Ze had hetzelfde probleem. Flickr schijnt een oplossing te zijn:

    http://mieflavie.blogspot.com/2012/11/fotos-vanuit-flickr-op-je-blog-plaatsen.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat vervelend. Ik kan je niet helpen, ik heb geen idee hoe je dit kan oplossen. Hopelijk kom je eruit, succes ermee hoor!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor Flickr moet je uitijdelijk ook betalen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weetje waarom je (ondanks het feit dat je hele berichten weg haalt) nog geen plek hebt?
    Alle foto's die op je blog staan, staan in je picasa webalbum.
    Als je een foto upload naar je blog...slaat hij automatisch die afbeelding daar op. Als je dus een blog bericht verwijderd...blijft hij in je picasa webalbum nog wel bestaan.
    Google maar eens op Picasa webalbums.
    Kijk ook even naar de foto's die daar per ongeluk staan (wat bijvoorbeeld verkeerd is gegaan toen je een nieuw blog bericht aan het maken was). Je kunt de foto's 1 voor 1 bekijken en dan zie je of de foto bekeken is. Als hij niet bekeken is...kun je hem er gelijk vanaf gooien;-)

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, dit heb ik ook. Ik heb een paar foto's eraf gegooid en een aantal verkleind. Nu kan ik weer foto's uploaden... Stuur je wel een mailtje... Grtjs. Alexandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hmmmm, jemig. Ik heb het nog niet gehad, maar ik ga es kijken in mijn picasa album die dus ergens moet bestaan.

    Nog een Tip (die ik zelf dus Niet doe maar ook maar ga invoeren): in photoshop kun je je foto's uploaden voor web. Foto is beduidend kleiner! Je kunt deze foto's dan uiteraard niet uitprinten. Miss hebben andere progrmma s deze mogelijkheid ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. It happened to me some time ago. I decided to pay very small fee every month, because I post lot of pictures and this way I don't have to do anything with them; life is too short :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!