donderdag 6 maart 2014

Lief doosje/Cute box

Laatst hielp een hele aardige mevrouw me herinneren aan de doosjes die ik eens maakte voor de juffen van Anne. "Oh ja, die moet ik weer eens maken!", was mijn reactie. Ik had nog een spanen doosje in huis (wel een formaatje groter dan die van de juffen) en ik ben meteen aan de slag gegaan. En hier is hij dan:

Lately a nice lady remembered me the boxes I once made for the teachers of my daughter Anne. "Oh yes, I should make those again!", was my reaction. I had one of those boxes at home (a little bit bigger than the other ones) and I started right away. So here it is:

5 opmerkingen:

  1. Schattig, Severine! Heb je het holletje eerst zelf gevilt? Lief haasje ook! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen wonder dat die aardige mevrouw je hielp herinneren, zo´n doosje is erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die mevrouw is heel blij met dit schsttige doosje!!! Groetjes Wieke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!