zondag 21 augustus 2016

Reisatelier/Travelworkshop

Als ik op vakantie ga, bereid ik normaal gesproken  heel zorgvuldig een reisateliertje voor. Ik wil óók op vakantie kunnen handwerken, rommelen, prutsen, bezig zijn met iets moois maken. Maar op de een of andere manier had ik deze keer niet de juiste spullen mee, ik greep telkens mis. Ik heb dan ook niet zo veel gemaakt. Deze twee kaboutertjes en nog een kaboutervrouwtje van een paartje (van Pippilotta), maar ik moet haar mannetje dus nog maken... arm vrouwtje.

When I go on holiday, I usually prepare a travel workshop very carefully. I want to be able to make things on holiday as well. But strangely enough I didn't bring the right materials, I missed things all the time. So I didn't make so much.These two gnomes and another gnome woman from a couple (from Pippilotta), but I stil have to make her husband... poor woman.


5 opmerkingen:

  1. Ooo, wat een mooie kabouters! Prachtig, Seef! Liefs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zin heel lief geworden. Heel herkenbaar zo'n reisateliertje. (Ik had dit jaar juist het goede meegenomen.) groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kaboutertjes...is dit een bestaand patroontje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een patroontje van De Witte Engel: Kindersjaal met twee globetrotters, het kost €2,- om te downloaden.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!