vrijdag 23 juni 2017

Gebreide kabouters/ Knitted gnomes

Dit blijft een klassieker hè?  Mijn oma breide deze popjes vroeger al, alleen hadden ze dan een gebreid gezichtje. Ik maak natuurlijk een gezichtje van tricot. Af en toe maak ik er weer een paar. Ze zijn simpel maar oh zo lief!
 
This stays a classic one? My grandmother knitted these kind of dolls when I was little, only then they had a knitted face. I make the face of tricot off course. Every now and then I make some of these. They are simple but oh so sweet!
 
 
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes. Leuk idee om mee te nemen op vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Severine, wat een schattig kaboutertje.
    Is er een beschrijving van het breiwerk?
    Mooi werkje inderdaad om mee te nemen op vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gebreide popje is heel makkelijk hoor! Het patroontje is van de Witte engel Creattentie januari 2005 'Twee globetrotters in je sjaal' En Grietje Karwietje heeft een versie op haar blog staan.
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ga ik dan eens opzoeken. Dank je wel, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa, ik blijf ze ook zo leuk vinden! Mooie kleurtjes heb je weer gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je hier reageert!